Definities
a. Noomuz webshop: Verwijst naar de online winkel beheerd door Noomuz.
b. Klant: Iedere natuurlijke persoon of rechtspersoon die een overeenkomst aangaat met Noomuz.

Toepasselijkheid
a. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Noomuz webshop.

Identiteit van de Ondernemer
a. Noomuz
b. Adres: Kelperheide 56, 6037 SZ, Kelpen-Oler
c. Telefoonnummer: (+31) 495 315 270
d. E-mailadres: shop@noomuz.nl
e. KvK-nummer: 73722448

Aanbiedingen en Overeenkomsten
a. Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders vermeld.
b. Een overeenkomst komt tot stand na acceptatie van een bestelling door Noomuz webshop.

Prijzen en Betaling
a. De vermelde prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten.
b. Betaling dient te geschieden op de wijze zoals aangegeven tijdens het bestelproces.

Levering
a. Noomuz streeft naar tijdige levering, maar kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen veroorzaakt door externe factoren.

Herroepingsrecht
a. De klant heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen de overeenkomst te ontbinden.
b. Na het melden van de retour heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
c. Na aanmelden van het retour heeft Noomuz 14 dagen om het orderbedrag inclusief verzendkosten terug te storten. 
d. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Garantie en Klachten
a. Noomuz staat in voor de kwaliteit van de geleverde producten.
b. Klachten dienen binnen redelijke termijn na ontdekking te worden gemeld.
c. Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar shop@noomuz.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
d. De klant kan ook terecht met een klacht bij het Europees ODR-platform. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Privacy
a. Persoonsgegevens worden verwerkt conform de geldende privacywetgeving. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.

Toepasselijk Recht en Geschillenbeslechting
a. Op deze voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.
b. Geschillen worden, indien mogelijk, in onderling overleg opgelost. Is dit niet mogelijk, dan wordt het geschil voorgelegd aan de bevoegde rechter.

Slotbepaling
a. Noomuz webshop behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te wijzigen. Gewijzigde voorwaarden gelden vanaf het moment van publicatie op de website.